1. Rezerwacja pobytu w Domu Wczasowym Willa Pogoń w Krynicy-Zdroju (dalej: Obiekt) może być dokonana drogą elektroniczną poprzez e-mail wysłany na adres pogon.krynica@gmail.com, bezpośrednio w biurze Obiektu lub telefonicznie pod numerem 48 880 188 890, a w przypadku miejsc noclegowych udostępnionych do rezerwacji na platformie booking.com – za pośrednictwem tej platformy.
2. W przypadku rezerwacji pobytu za pośrednictwem platformy booking.com, rezerwacja i płatność odbywają się według zasad, określonych w tym systemie.
3. Dokonując rezerwacji poprzez e-mail, telefonicznie lub bezpośrednio w biurze Obiektu, Klient określa termin i długość pobytu, ilość osób korzystających oraz zamiar korzystania z oferowanych w Obiekcie posiłków.
4. Rezerwacja pobytu odbywa się według cen, określonych w cenniku, obowiązującym w dacie dokonywania rezerwacji.
5. Dokonując rezerwacji, Klient zobowiązuje się za zapłaty zadatku w wysokości 10 % ceny zamówionych usług.
6. Zadatek płatny jest w terminie 7 dni od dokonania rezerwacji, jednak nie później niż w przeddzień rozpoczęcia pobytu.
7. Zadatek płatny jest przelewem na prowadzony dla Obiektu rachunek bankowy, a w przypadku rezerwacji, dokonywanej bezpośrednio w biurze Obiektu – może być on płatny gotówką podczas rezerwowania pobytu.
8. W przypadku rezerwacji pobytu za pośrednictwem komunikacji na odległość, informacja o kwocie zadatku, terminie wpłaty oraz rachunku bankowym, na który ma być dokonana wpłata, przekazywana jest Klientowi drogą elektroniczną na adres e-mail, z którego została dokonana rezerwacja lub sms-em wysłanym pod numer telefonu wskazany przez Klienta podczas rezerwacji telefonicznej.
9. Po otrzymaniu zadatku, Obiekt niezwłocznie przekazuje Klientowi – tą samą drogą komunikacji, jaką przekazana była informacja o zadatku – potwierdzenie rezerwacji. Od tej chwili rezerwacja traktowana jest jako gwarantowana.
10. Brak wpłaty zadatku w określonym terminie jest równoznaczne z anulowaniem rezerwacji.
11. Zadatek zaliczany jest na poczet ceny pobytu.
12. Jeżeli Klient nie skorzysta z zarezerwowanego pobytu, Obiekt nie jest zobowiązany do zwrotu zadatku, bez względu na to, czy rezerwacja zostanie przez Klienta odwołana.
13. Dokonując rezerwacji, Klient zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
14. Regulamin jest dostępny w biurze Obiektu, na stronie internetowej Obiektu, a dodatkowo Klient informowany jest o regulaminie w wiadomości, przekazywanej Klientowi zgodnie z pkt. 8.
15. Dokonując rezerwacji, klient wyraża zgodę na przetwarzanie udostępnionych danych osobowych na potrzeby zawarcia i realizacji umowy o pobyt krótkoterminowy.